Pakalpojuma lietošanas noteikumi
CityBee pakalpojuma lietošanas noteikumi ir aprakstīti šajā dokumentā:
Gadījumos, ja sazinies ar mums telefoniski, zvanot no tālruņa numura, ar kuru neesi reģistrējies CityBee lietotnē, mēs pārbaudīsim Tavu identitāti, lūdzot norādīt sava profila vai citu informāciju, kas ir zināma tikai Tev.
Šīs pārbaudes ietvaros mēs varam nosūtīt verifikācijas kodu (sms vai e-pasta formātā) uz reģistrēto tālruņa numuru vai e-pasta adresi, aicinot Tev nosaukt verifikācijas kodu.
Lūdzu, ņem vērā, ka arī zvanot no reģistrētā tālruņa numura, var tikt uzdoti daži papildu profila verifikācijas jautājumi.
Ja verifikācija neizdosies, diemžēl, mēs nevarēsim turpināt sniegt palīdzību, izņemot gadījumus, kad par konkrēto situāciju, kur nepieciešama palīdzība – uzdotie jautājumi un atbildes ir publiski pieejami.
Ja automašīna kļūst netīra Latvijā, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot pa tālruni +371 27265460, un mēs sniegsim sīkāku informāciju.
Tev tiek piemēroti šie līgumi, kārtības un politikas:
• Lietotnes privātuma politika
CityBee lietotājiem nav jāiegādājas Jūrmalas iebraukšanas caurlaide.
Lai varētu sākt izmantot “CityBee”, tev ir jāpiesaista maksājumu karte savam
“CityBee” kontam. Vari arī piesaistīt vairākas maksājumu kartes, un pirms katra brauciena izvēlēties, no kuras kartes tiks veikts automātiskais maksājums par pakalpojumiem brauciena laikā vai uzreiz pēc brauciena, atkarīgs no tava brauciena ilguma.
Piesaistītajai maksājumu kartei ir jānodrošina funkcija, kas ļauj veikt automātisku naudas ieturēšanu no kartes, kas ir piesaistīta klienta kontam.
Jā, tu vari izmantot CityBee automašīnas bez 2 gadu braukšanas pieredzes!
Savukārt Lietuvā un Igaunijā tev līdzi ir jāņem personīgā “Kļavas Lapas” magnētiskā uzlīme, kas Lietuvā ir jāpielīmē automašīnas aizmugurē, bet Igaunijā automašīnas priekšpusē. Brauciena beigās neaizmirsti noņemt uzlīmi.
Ja brauciena laikā tev plīst riepa, neuztraucies – mēs esam gatavi palīdzēt! Lūk, ko vajadzētu darīt:
Droši apstājies: Vispirms pārliecinies, ka auto novietots drošā vietā un, ja tas iespējams, netraucē un neapdraud citus satiksmes dalībniekus.
Nekavējoties sazinies ar mums: Pēc iespējas ātrāk informē mūs par plīsušo riepu, sazinoties ar mums, izmantojot CityBee lietotni vai mūsu klientu apkalpošanas centru. Mēs sniegsim tev norādījumus par turpmākajiem soļiem un palīdzēsim veikt visas nepieciešamās darbības.
Nemēģini veikt remontu patstāvīgi: Mēs parūpēsimies par visu, tāpēc nav nepieciešams pašrocīgi nomainīt riepu.
Vienkārši seko mūsu komandas sniegtajiem norādījumiem.
Labā ziņa ir tā, ka BeeChill maksa ir paredzēta riepu remontam, ja vien ievērosi mūsu pakalpojumu sniegšanas noteikumus un ievēroji ceļu satiksmes noteikumus. Ja vien plīsušā riepa nav radusies tādu darbību rezultātā kā braukšana ar to, kamēr tā ir jau bojāta, radot papildu bojājumus vai neziņojot par negadījumu – būsi pasargāts.
Lai uzzinātu sīkāku informāciju, lūdzu, velti brīdi, lai iepazītos ar mūsu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem.
Mēs esam šeit, lai tevi atbalstītu un nodrošinātu, ka tava pieredze ir pēc iespējas ērtāka!
Bērni ir jāpārvadā tiem paredzētos bērnu paliktnīšos.
“CityBee” automašīnās ir bērnu pārvadāšanai pielāgoti paliktnīši bez atzveltnes. Auto paliktnīši ir paredzēti lielākiem bērniem, t. i., tas ir tikai paaugstinājums bez atzveltnes.
Ceļu satiksmes noteikumos ir noteikts, ka bērnus, kuri ir jaunāki par 12 gadiem un īsāki par 150 cm, ir atļauts pārvadāt automašīnas salonā – priekšējā sēdeklī, tikai speciālos, viņu augumam un svaram pielāgotos, attiecīgā tipa paliktnīšos.
Drošības apsvērumu dēļ CityBee automašīnās tiek nodrošināti tikai likuma noteiktajā kārtībā 2/3 grupas bērnu paliktnis bez atzveltnes (booster cushion) bērniem no 22-36 kg, vecumā no 6 līdz 12 g.
CityBee pakalpojuma lietošanas noteikumi ir aprakstīti šajā dokumentā: