Pakalpojuma lietošanas noteikumi
CityBee pakalpojuma lietošanas noteikumi ir aprakstīti šajā dokumentā:
Lai varētu sākt izmantot “CityBee”, tev ir jāpiesaista maksājumu karte savam
“CityBee” kontam. Vari arī piesaistīt vairākas maksājumu kartes, un pirms katra brauciena izvēlēties, no kuras kartes tiks veikts automātiskais maksājums par pakalpojumiem brauciena laikā vai uzreiz pēc brauciena, atkarīgs no tava brauciena ilguma.
Piesaistītajai maksājumu kartei ir jānodrošina funkcija, kas ļauj veikt automātisku naudas ieturēšanu no kartes, kas ir piesaistīta klienta kontam.
CityBee maciņš ir virtuāls maksāšanas veids, ar kuru var norēķināties par CityBee pakalpojumiem. Savu CityBee maciņu varat atrast lietotnē, noklikšķinot uz Vairāk -> Maksājumi.
CityBee maciņš nevar papildināt, bet atlikums tiks izmantots automātiski.
BeeChill maksa Tevi pasargā, sedzot zaudējumus, kas radušies negadījuma rezultātā, ja esi atbildīgs par notikušo. Tomēr ir svarīgi, lai par notikušo mums nekavējoties paziņotu.
Taču ir situācijas, kad BeeChill maksa nesegs zaudējumus.
Šie izņēmumi ir aprakstīti mūsu Pakalpojumu noteikumos (7.17. pants) un ietver šādus gadījumus:
Nepaziņošana par negadījumu;
Transportlīdzekļa vadīšana alkohola vai narkotiku reibumā;
Ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumi;
Apzināta vai rupji nolaidīga rīcība.
Lai nodrošinātu Tavu aizsardzību, BeeChill maksa tiek piemērota katram braucienam saskaņā ar mūsu Cenrādi. Pilnu informāciju vari atrast mūsu noteikumos un nosacījumos: Terms of Service.
E-pasta adresi varat nomainīt viedtālruņu lietotnē.
Izvēlieties: Izvēlne – Mans profils – E-pasta adrese – iepriekšējās e-pasta adreses vietā norādiet jauno.
Uz jauno adresi saņemsiet vēstuli, kurā būs apstiprinājuma saite. Jums būs jānospiež uz šīs saites, lai jaunā e-pasta adrese tiktu galīgi apstiprināta.
“CityBee” automašīnas ir jaunas un labā tehniskajā stāvoklī.
Tomēr, ja automašīnu nevar iedarbināt vai tā sabojājas (braucot dzirdama neraksturīga skaņa, ierīču panelī iedegas indikatori sarkanā krāsā vai ir citas bojājumu pazīmes), lūdzu, sazinies ar mums pa tālruni +371 27265460.
Mūsu uzdevums – pēc iespējas ātrāk un raitāk sniegt tev nepieciešamos pakalpojumus, lai bojājumi ceļā izraisītu pēc iespējas mazāk neērtību un tu varētu turpināt savu braucienu pēc iespējas ātrāk.
Nav svarīgi, kurā pilsētas vietā tu atradīsies – rīkosimies operatīvi, lai tu varētu turpināt braucienu, un tev tiktu izmaksāta kompensācija.
Uzņēmums var izmantot vairākus auto vienlaikus, rezervācijas veicot lietotnē, kā ierasts.
Ja brauciena laikā tev plīst riepa, neuztraucies – mēs esam gatavi palīdzēt! Lūk, ko vajadzētu darīt:
Droši apstājies: Vispirms pārliecinies, ka auto novietots drošā vietā un, ja tas iespējams, netraucē un neapdraud citus satiksmes dalībniekus.
Nekavējoties sazinies ar mums: Pēc iespējas ātrāk informē mūs par plīsušo riepu, sazinoties ar mums, izmantojot CityBee lietotni vai mūsu klientu apkalpošanas centru. Mēs sniegsim tev norādījumus par turpmākajiem soļiem un palīdzēsim veikt visas nepieciešamās darbības.
Nemēģini veikt remontu patstāvīgi: Mēs parūpēsimies par visu, tāpēc nav nepieciešams pašrocīgi nomainīt riepu.
Vienkārši seko mūsu komandas sniegtajiem norādījumiem.
Labā ziņa ir tā, ka BeeChill maksa ir paredzēta riepu remontam, ja vien ievērosi mūsu pakalpojumu sniegšanas noteikumus un ievēroji ceļu satiksmes noteikumus. Ja vien plīsušā riepa nav radusies tādu darbību rezultātā kā braukšana ar to, kamēr tā ir jau bojāta, radot papildu bojājumus vai neziņojot par negadījumu – būsi pasargāts.
Lai uzzinātu sīkāku informāciju, lūdzu, velti brīdi, lai iepazītos ar mūsu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem.
Mēs esam šeit, lai tevi atbalstītu un nodrošinātu, ka tava pieredze ir pēc iespējas ērtāka!
Ja automašīna kļūst netīra Latvijā, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot pa tālruni +371 27265460, un mēs sniegsim sīkāku informāciju.
CityBee pakalpojuma lietošanas noteikumi ir aprakstīti šajā dokumentā: