CityBee automašīnas
Ford
Volkswagen
Toyota
Skoda
Peugeot
BMW
Renault
Nissan
Seat
Opel
Jeep
Nav atrasta neviena automašīna
Notīriet filtrus un mēģiniet vēlreiz.
Lūdzu, ņem vērā, ka šis pakalpojums tiek sniegts tikai Lietuvā.
Atkarībā no modeļa un uzlādes stacijas veida laiks atšķiras:
Ātrās uzlādes stacijas (50+kW)-0-80% 45 minūtēs (VW e-Crafter) vai 1h 10 min (Peugeot e-2008);
Maiņstrāvas uzlādes stacijas (11 kW)-0-80% 3,5 stundu laikā (VW e-Crafter) vai 4,5 stundas (Peugeot e-2008);
Mājas uzlāde no elektriskās 220 V kontaktligzdas-0-80% pēc 14 stundām (VW e-Crafter) vai 20 stundām (Peugeot e-2008).
Pirms dodies ceļā, mēs priecāsimies, ja veiksi ātru pārbaudi, lai pārliecinātos, ka automašīna ir braukšanai atbilstošā stāvoklī. Ja pamani ko tādu, kas varētu padarīt to nedrošu vai nepiemērotu braukšanai, vienkārši paziņo par to mums, izmantojot CityBee lietotni. Šī vienkāršā pārbaude palīdz uzturēt mūsu automašīnas lieliskā formā un nodrošina jums raitu un drošu braucienu!
Ja brauciena laikā tev plīst riepa, neuztraucies – mēs esam gatavi palīdzēt! Lūk, ko vajadzētu darīt:
Droši apstājies: Vispirms pārliecinies, ka auto novietots drošā vietā un, ja tas iespējams, netraucē un neapdraud citus satiksmes dalībniekus.
Nekavējoties sazinies ar mums: Pēc iespējas ātrāk informē mūs par plīsušo riepu, sazinoties ar mums, izmantojot CityBee lietotni vai mūsu klientu apkalpošanas centru. Mēs sniegsim tev norādījumus par turpmākajiem soļiem un palīdzēsim veikt visas nepieciešamās darbības.
Nemēģini veikt remontu patstāvīgi: Mēs parūpēsimies par visu, tāpēc nav nepieciešams pašrocīgi nomainīt riepu.
Vienkārši seko mūsu komandas sniegtajiem norādījumiem.
Labā ziņa ir tā, ka BeeChill maksa ir paredzēta riepu remontam, ja vien ievērosi mūsu pakalpojumu sniegšanas noteikumus un ievēroji ceļu satiksmes noteikumus. Ja vien plīsušā riepa nav radusies tādu darbību rezultātā kā braukšana ar to, kamēr tā ir jau bojāta, radot papildu bojājumus vai neziņojot par negadījumu – būsi pasargāts.
Lai uzzinātu sīkāku informāciju, lūdzu, velti brīdi, lai iepazītos ar mūsu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem.
Mēs esam šeit, lai tevi atbalstītu un nodrošinātu, ka tava pieredze ir pēc iespējas ērtāka!
Ja vēlies nomainīt telefona numuru CityBee lietotnē, seko šādiem soļiem:
Vairāk > Mans profils > Telefona numurs. Norādi jauno telefona numuru un ievadi verifikācijas kodu, ko saņemsi SMS veidā uz jauno telefona numuru.
Ja vēlies mainīt CityBee reģistrēto telefona numuru, taču nevari piekļūt savam profilam lietotnē, nosūti mums pieprasījumu e-pastā uz info@citybee.lv, izmantojot savu e-pasta adresi, kuru norādīji savā CityBee profilā, un norādi savu jauno tālruņa numuru. Pēc pieprasījuma saņemšanas mēs to mainīsim.
Ja nevari piekļūt sava profila piesaistītajam e-pastam, lūdzu, sazinies ar mūsu klientu atbalsta komandu, lai saņemtu papildu palīdzību.
Uzmanību! Lai aizsargātu Tavu kontu un novērstu krāpšanu, mainot tālruņa numuru, mēs noņemsim Tavu vadītāja apliecību un maksājuma karti/-es. Pievieno savu vadītāja apliecību un maksājumu karti no jauna, un Tu varēsi atkal izmantot pakalpojumus.
Gadījumā, ja esi iztērējis savus personīgos līdzekļus piemēram, lai uzpildītu CityBee transportlīdzeklī degvielu vai esi iegādājies logu šķidrumu, CityBee Tev tos atgriezīs, ja izpildīsi sekojošas darbības:
Raksti uz info@citybee.lv
Iesūti foto ar čeku no degvielas uzpildes stacijas
Īsumā paskaidro iemeslu kādēļ nācās izmantot savus līdzekļus
Aizpildi līdzekļu atgriešanas veidlapu un atsūti to
CityBee atgriezīs līdzekļus uz Tavu personīgo kontu nedēļas laikā.
Svarīgi:
Šobrīd CityBee nav iespēja atgriezt iztērētos līdzekļus pievienojot tos Tavā CityBee profilā, bet gan tikai uz Tavu personīgo bankas kontu.
Informējam, ka bankas kontam, uz kuru ir jāatgriež līdzekļi, ir jāatbilst CityBee profila īpašnieka vārdam uz kuru tika veikta rezervācija.
Ja noticis Ceļu satiksmes negadījums, rīkojies saskaņā ar esošajā valstī spēkā esošajiem Ceļu satiksmes noteikumiem. Ja negadījums ir viegls, tajā ir iesaistītas tikai divas automašīnas, nav cietušo, kā arī nav nodarīti zaudējumi trešās personas mantai, Tev jāaizpilda ceļu satiksmes negadījuma saskaņotais protokols, kuru atradīsi cimdu nodalījumā. Ja radīsies domstarpības par to, kurš vainojams negadījumā vai neizpildās kāds no augstākminētajiem nosacījumiem, jāsauc Policija.
Visos gadījumos, arī, ja Ceļu satiksmes negadījumā nav cietis cits auto, par negadījumu ir jāinformē arī CityBee pa tālruni +371 272 65460.
Katrā negadījuma paziņojumā jāiekļauj negadījuma cēlonis un cietušais. Skicē jānorāda, cik transportlīdzekļu un kurš no tiem ticis iesaistīts negadījumā.
Ceļu satiksmes negadījuma saskaņoto paziņojumu atradīsi automašīnas cimdu nodalījumā, kā arī ir iespēja to aizpildīt to elektroniski https://www.ltab.lv/spapp/ mobilajā lietotnē.
Pēc aizpildīšanas nosūti to mums, tāpat kā skaidrus satiksmes negadījuma fotoattēlus, izmantojot lietotnes čata funkciju vai e-pastu info@citybee.lv.
Nē, automašīnas logu šķidrumu nevar iegādāties ar „Circle-K“ karti.
“CityBee” kontam ir jāpiesaista vismaz viena maksājumu karte.
Vari droši piesaistīt arī vairākas maksājumu kartes un izvēlēties, ar kuru karti tiks veikts maksājums par pakalpojumiem, pirms ikviena brauciena.
Svarīgi, lai kartes tips būtu VISA vai MasterCard, kā arī būtu aktivizēta funkcija “Droši pirkumi internetā”.
Kā aktivizēt funkciju “Droši pirkumi internetā”?
1. SEB: pievienojies savai internetbankai un augšējā izvēlnes joslā atrodi sadaļu “Konti un kartes” -> “Karšu saraksts”.
Šeit būs atrodamas visas tavas kartes, kuras var reģistrēt drošu pirkumu internetā programmā. Pie vēlamās kartes, zemāk norādītajām izvēles iespējām, nospied “Norēķināšanās internetā” un spied “Ieslēgt”.
2. “Swedbank”: pievienojies savai internetbankai un izvēlnes joslā, kreisajā pusē, atrodi sadaļu “Kartes” -> “Droši pirkumi internetā”.
Šeit būs atrodamas visas tavas kartes, kuras var reģistrēt drošu pirkumu internetā programmā.
Izvēlies vēlamo karti un pie uzraksta “Norēķināšanās internetā” spied “Ieslēgt”.
3. Banka “Šiaulių”: pievienojies savai internetbankai un izvēlnes joslā, kreisajā pusē, izvēlies “Kartes” -> “Droša norēķināšanās”-> izvēlies norēķinu karti, kurai vēlies aktivizēt funkciju “Droši pirkumi internetā”, un spied “Reģistrēt” -> ievadi nepieciešamos datus un apstiprini tos, nospiežot pogu “Ievadīt un parakstīties” -> drīzumā kartes statuss tiks mainīts uz “Reģistrēts”.
4. Banka “Luminor”: pievienojies savai internetbankai un izvēlnes joslā izvēlies sadaļu “Maksājumu kartes” -> izvēlies norēķinu karti, kurai vēlies aktivizēt funkciju “Droši pirkumi internetā”.
Atvērsies logs, kurā spied uz: “Droša norēķināšanās pakalpojuma iestatījumi” -> tālāk spied pogu “Pasūtīt pakalpojumu” -> ievadi nepieciešamos datus, kurus banka vēlāk tev uzrādīs pirkuma veikšanas brīdī -> spied uz “Pasūtīt pakalpojumu”.
5. Banka “Citadele”: papildus funkcija “Droši pirkumi internetā” ieslēgšana nav nepieciešama.
Notīriet filtrus un mēģiniet vēlreiz.