Vispārējie nosacījumi biznesa klientiem
CityBee vispārīgie noteikumi un nosacījumi ir aprakstīti šajā dokumentā:
Jūs varat uzpildīt savu CityBee auto jebkurā Circle K uzpildes stacijā. Vienkārši atveriet lietotni, pārbaudiet kartē tuvāko staciju un pieskarieties tai, lai iegūtu norādes. Kad esat tur nokļuvis, atveriet lietotni, nospiediet “Uzpildīt” un izpildiet vienkāršās darbības. Vēlaties uzzināt vairāk? Skatiet procesu šeit.
Ja automašīna kļūst netīra Latvijā, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot pa tālruni +371 27265460, un mēs sniegsim sīkāku informāciju.
Kā darbojas ilgtermiņa automašīnu rezervācija privātpersonām?
CityBee piedāvā arī ilgtermiņa automašīnu nomu. Jebkuru automašīnu no CityBee autostāvvietas var iznomāt ilgtermiņa lietošanai. Lietošana neatšķiras no īstermiņa CityBee koplietošanas pakalpojuma, un paliek arī visas piedāvātās priekšrocības (apdrošināšana, degviela, mazgāšana).
Vai ilgtermiņa automašīnas lietošanai ir laika ierobežojums?
Maksimālais rezervācijas ilgums ir 28 dienas, taču, ja vēlies turpināt izmantot CityBee pakalpojumu ilgāk, vienkārši iegādājies papildu priekšapmaksas paku vai turpini braucienu ar “maksā, kad brauc” tarifu un mēs veiksim nepieciešamās darbības, lai izrakstītu ikmēneša rēķinu tavam esošajam braucienam.
Kādi ir apmaksas noteikumi, privātpersonai, ilgtermiņa auto lietošanas laikā?
Izmantojot ilgtermiņa automašīnas nomu (priekšapmaksas paka), maksa tiek ieturēta pirms brauciena uzsākšanas, ja būs nepieciešams papildus laiks un/vai km pēc priekšapmaksas pakas beigām – maksa par faktiski uzkrāto summu tiks ieturēta brauciena laikā vai tā beigās.
Nauda tiks noskaitīta no tavas izvēlētās kartes. Ja tev ir nauda “CityBee” naudas makā vai ir uzkrāts kredīts, piemēram, par degvielas papildināšanu – līdzekļi vispirms tiks noskaitīti no šīs summas. Ja summu neizdosies noskaitīt, lūgsim to apmaksāt vai atstāt automašīnu.
Ja automašīna kļūst netīra Latvijā, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot pa tālruni +371 27265460, un mēs sniegsim sīkāku informāciju.
Ja vēlies parakstīt līgumu ar “CityBee”, aizpildi reģistrācijas formu, kas ir paredzēta biznesa klientiem: https://citybee.lv/lv/business-clients/.
Ja automašīna kļūst netīra Latvijā, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot pa tālruni +371 27265460, un mēs sniegsim sīkāku informāciju.
Kad esi beidzis izmantot “CityBee” automašīnu, novieto transportlīdzekli izvēlētajā “CityBee” stāvēšanas zonā. CityBee stāvvietu zonas ir izceltas lietotnes kartē.
Lūdzam arī “CityBee” automašīnas neatstāt pazemes vai daudzstāvu stāvlaukumos un privātos pagalmos, kā arī, ja automašīna ir novietota privātā maksas autostāvvietā (piem., Citypark, Europark, atskaitot šos izņēmumus), autovadītājs maksā par autostāvvietu pats.
Zaļā zona
Šajā zonā vienmēr vari noslēgt braucienu, tik neaizmirsti sekot arī ceļu satiksmes noteikumiem. Neatstāj mašīnu zem aizlieguma zīmēm, privātās teritorijās, laika ierobežotās stāvvietās un aiz barjerām, kā arī, ja automašīna ir novietota privātā maksas autostāvvietā (piem., Citypark, Europark), autovadītājs maksā par autostāvvietu pats. Rīgas satiksmes stāvvietu zonas, CityBee lietotājiem ir pieejamas bezmaksas.
Dzeltenā zona
Par automašīnas atstāšanu vai paņemšanu šeit var tikt piemērota papildu maksa vai atlaide braucienam. Lūdzu ņem vērā, ka nosacījumi katrā zonā ir atšķirīgi. Noklikšķini uz vēlamās zonas, lai to skatītu.
Sarkanā zona
Šajā zonā braucienu pabeigt nav atļauts!
Par automašīnas atstāšanu aizliegtā vietā tiek piestādīts sods.
Vietas, kas kartē neparādās iekrāsotas nevienā krāsā, arī nav CityBee zonas un braucienu tur nedrīkst noslēgt. Lūdzu, atgriez biti zaļajā zonā.
Svarīgi:
CityBee zonas vari pārbaudīt CityBee lietotnē, to atverot.
Pēc apstāšanās un automašīnas novietošanas pārliecinies, ka neesi atstājis automašīnā savas mantas, kā arī, vai neesi nejauši paņēmis līdzi automašīnas dokumentus, piederumus, aksesuārus.
Atceries mašīnā atstāt arī atslēgas. Noliec tās tajā pašā vietā, no kuras paņēmi, vai atstāj tādā vietā, kur tās viegli varēs atrast nākamais klients.
Pārliecinieties, ka visi logi un jumta logs ir aizvērts.
Pēc izkāpšanas no automašīnas, viedtālruņu lietotnē, atver aktīvo rezervāciju un izvēlies komandu “Beigt braucienu”, pēc tam apstiprinot šo darbību.
Pārbaudi, vai automašīnas durvis patiešām ir slēgtas.
Visticamāk, jums jau ir “CityBee” konts, kas ir piesaistīts šai e-pasta adresei, taču tajā ir norādīts cits tālruņa numurs. Sazinieties ar mums, rakstot uz e-pastu: info@citybee.lv vai zvanot pa tālruni +371 28908649, un mēs palīdzēsim atrisināt šo problēmu.
CityBee vispārīgie noteikumi un nosacījumi ir aprakstīti šajā dokumentā: