Izmantojot ilgtermiņa automašīnas nomu (priekšapmaksas paka), maksa tiek ieturēta pirms brauciena uzsākšanas, ja būs nepieciešams papildus laiks un/vai km pēc priekšapmaksas pakas beigām – maksa par faktiski uzkrāto summu tiks ieturēta brauciena laikā vai tā beigās.
Nauda tiks noskaitīta no tavas izvēlētās kartes. Ja tev ir nauda “CityBee” naudas makā vai ir uzkrāts kredīts, piemēram, par degvielas papildināšanu – līdzekļi vispirms tiks noskaitīti no šīs summas. Ja summu neizdosies noskaitīt, lūgsim to apmaksāt vai atstāt automašīnu.
Lūdzu, ņem vērā, ka šis pakalpojums tiek sniegts tikai Lietuvā.
Pārliecinies, ka automobilis ir atslēgts.
Atver automašīnas lādētāja ligzdas vāku, kas atrodas blakus vadītāja durvīm (VW e-Crafter elektriskajam furgonam) vai aiz aizmugurējām durvīm (vieglajiem elektriskajiem transportlīdzekļiem). Ja vāku nevar atvērt tad uz automašīnas atslēgu pults noklikšķini uz “Atbloķēt”.
Ja lādēsi automobili “IgnitisON” vai “ElintaCharge” ātrās uzlādes stacijā:
Izmanto labāko uzlādes vadu (” “2. tips” “), kas jau ir pievienots uzlādes stacijai.
Uzmanību: vadu konfigurācija dažās uzlādes stacijās var atšķirties, tāpēc varat atrast tikai 2. tips vai “CCS” tipa vadu.
Paņem automobiļa atslēgu, pie kuras atradīsi piestiprinātu uzlādes žetonu (RFID atslēga; pie katras atslēgas atradīsi divus dažādus žetonus: viens ir paredzēts “IgnitisON”, bet otrs – “ElintaCharge” uzlādes stacijām).
Vispirms uzlādes stacijā noskenē attiecīgā piegādātāja uzlādes žetonu.
Izvēlies uzlādes iekārtas savienojuma veidu, nospiežot pogu pie “Izvēlieties savienojuma veidu”.
Nospied pogu “Sākt”, lai sāktu auto uzlādi.
Ja lādēsi auto 2 savienojumu “Elinta Charge” uzlādes stacijā:
Paņem uzlādes vadu no CityBee automašīnas:
• Elektriskā furgona VW e -Crafter gadījumā – zem priekšējā centrālā sēdekļa
• Vieglajai automašīnai – uz rezerves riteņa vietas bagāžniekā
Vienu uzlādes vada spraudni ievieto automobiļa uzlādes kontaktligzdā, otru – uzlādes stacijas kontaktligzdā.
Noskenē “ElintaCharge” žetonu norādītajā vietā, uzlādes stacijā.
Uzlādes stacijā vajadzētu parādīties vārdam “Charging”, kas norāda, ka auto tiek uzlādēts.
Pārbaudi auto uzlādes kontaktligzdu: kamēr automobilis tiek lādēts, ir jādeg zaļai lampiņai. Ja lampiņa nedeg vai deg oranžā krāsā, auto uzlāde netiek veikta. Pārbaudi arī automobiļa informatīvo ekrānu (informatīvajā instrumentu panelī aiz stūres): tajā vajadzētu tikt rādītam laikam, kas ir atlicis līdz pilnīgai automobiļa uzlādei.
Turpmāk pirms brauciena uzsākšanas lūgsim tev pārbaudīt automašīnu un informēt mūs tikai tādā gadījumā, ja ir kādi acīmredzami defekti, kas padara automašīnu nepiemērotu paredzētajam lietošanas mērķim (5.3.19, 5.15).
1. Veic īsu automašīnas apskati;
2. Pārbaudi vai nav bojājumu, kas varētu padarīt auto nedrošu vai nepiemērotu braukšanai (piemēram cauras riepas, vidēji smagi vai smagi virsbūves bojājumi u.c.) ja tādi ir – lūdzu, ziņo par to, izmantojot CityBee lietotni;
3. Ja bojājumi ir nelieli (piem. mazi skrāpējumi vai buktes) – Tev nav jāziņo un vari droši uzsākt braucienu!
Ja bojājumi traucē droši vadīt automašīnu vai neesi pārliecināts, lūdzu sazinies ar mums rakstot uz e-pastu info@citybee.lv, aplikācijas čatā un nosūtot foto vai zvanot pa tālruni – +371 27265460.
Ja automašīna ir netīra – rezervācijā vari izvēlēties funkciju ”ziņot” un tehniskā komanda auto sakops pie pirmās izdevības.
Sazinieties ar mums šeit:
LT- info@citybee.lt
LV- info@citybee.lv
EE- info@citybee.ee
Ja uzpildīji degvielu citā degvielas uzpildes stacijā un samaksāji par to, mēs atlīdzināsim tavus izdevumus.
Tev ir jāsūta mums tālāk norādītā informācija pa e-pastu uz CityBee Latvija- info@citybee.lv.
Lai pievienotos “CityBee” viedtālruņu lietotnei, parole nav nepieciešama.
Tam ir nepieciešams tevis izveidots personas identifikācijas kods (PIN) vai biometriskie dati, ja tava izmantotā ierīce ļauj tos noskenēt.
PIN kodu var nomainīt lietotnē, nospiežot uz saites “Forgot your PIN code?”.
To izdarot, uz tavu e-pastu tiks nosūtīta vēstule ar instrukciju, kurā būs izskaidrots, kā nomainīt PIN kodu.
Lai nomainītu paroli “CityBee” pašapkalpošanās vietnē, tīmekļa vietnē https://selfservice.citybee.lv/ nospied “Aizmirsu/vēlos mainīt paroli”.
Atvērsies logs, kurā ievadot savu “CityBee” kontam piesaistīto e-pasta adresi, uz kuru tiks nosūtīta vēstule ar instrukciju, kurā būs izskaidrots, kā nomainīt paroli.
Minimālā brauciena maksa ir mazākā summa, kas jāmaksā par mūsu pakalpojumiem un tiek ieturēta no tava maksājumu konta, tiklīdz atslēgsi automašīnu vai pagarināsi rezervāciju. Ja brauciena izmaksas pārsniedz minimālo summu, atlikušo daļu ieturēs brauciena beigās. Tomēr, ja kopējā summa ir mazāka par minimālo maksu, starpība netiks atmaksāta.
Minimālā brauciena maksa katrai automašīnai ir norādīta lietotnē.
Lūdzu, ņem vērā, ka atlaides neattiecas uz minimālo brauciena maksu.
“CityBee” kontam ir jāpiesaista vismaz viena maksājumu karte.
Vari droši piesaistīt arī vairākas maksājumu kartes un izvēlēties, ar kuru karti tiks veikts maksājums par pakalpojumiem, pirms ikviena brauciena.
Svarīgi, lai kartes tips būtu VISA vai MasterCard, kā arī būtu aktivizēta funkcija “Droši pirkumi internetā”.
Kā aktivizēt funkciju “Droši pirkumi internetā”?
1. SEB: pievienojies savai internetbankai un augšējā izvēlnes joslā atrodi sadaļu “Konti un kartes” -> “Karšu saraksts”.
Šeit būs atrodamas visas tavas kartes, kuras var reģistrēt drošu pirkumu internetā programmā. Pie vēlamās kartes, zemāk norādītajām izvēles iespējām, nospied “Norēķināšanās internetā” un spied “Ieslēgt”.
2. “Swedbank”: pievienojies savai internetbankai un izvēlnes joslā, kreisajā pusē, atrodi sadaļu “Kartes” -> “Droši pirkumi internetā”.
Šeit būs atrodamas visas tavas kartes, kuras var reģistrēt drošu pirkumu internetā programmā.
Izvēlies vēlamo karti un pie uzraksta “Norēķināšanās internetā” spied “Ieslēgt”.
3. Banka “Šiaulių”: pievienojies savai internetbankai un izvēlnes joslā, kreisajā pusē, izvēlies “Kartes” -> “Droša norēķināšanās”-> izvēlies norēķinu karti, kurai vēlies aktivizēt funkciju “Droši pirkumi internetā”, un spied “Reģistrēt” -> ievadi nepieciešamos datus un apstiprini tos, nospiežot pogu “Ievadīt un parakstīties” -> drīzumā kartes statuss tiks mainīts uz “Reģistrēts”.
4. Banka “Luminor”: pievienojies savai internetbankai un izvēlnes joslā izvēlies sadaļu “Maksājumu kartes” -> izvēlies norēķinu karti, kurai vēlies aktivizēt funkciju “Droši pirkumi internetā”.
Atvērsies logs, kurā spied uz: “Droša norēķināšanās pakalpojuma iestatījumi” -> tālāk spied pogu “Pasūtīt pakalpojumu” -> ievadi nepieciešamos datus, kurus banka vēlāk tev uzrādīs pirkuma veikšanas brīdī -> spied uz “Pasūtīt pakalpojumu”.
5. Banka “Citadele”: papildus funkcija “Droši pirkumi internetā” ieslēgšana nav nepieciešama.
Gadījumos, ja sazinies ar mums telefoniski, zvanot no tālruņa numura, ar kuru neesi reģistrējies CityBee lietotnē, mēs pārbaudīsim Tavu identitāti, lūdzot norādīt sava profila vai citu informāciju, kas ir zināma tikai Tev.
Šīs pārbaudes ietvaros mēs varam nosūtīt verifikācijas kodu (sms vai e-pasta formātā) uz reģistrēto tālruņa numuru vai e-pasta adresi, aicinot Tev nosaukt verifikācijas kodu.
Lūdzu, ņem vērā, ka arī zvanot no reģistrētā tālruņa numura, var tikt uzdoti daži papildu profila verifikācijas jautājumi.
Ja verifikācija neizdosies, diemžēl, mēs nevarēsim turpināt sniegt palīdzību, izņemot gadījumus, kad par konkrēto situāciju, kur nepieciešama palīdzība – uzdotie jautājumi un atbildes ir publiski pieejami.