Lai kļūtu par “CityBee” lietotāju, lejupielādē “CityBee” viedtālruņu lietotni.
Lai reģistrētos un apstiprinātu reģistrāciju, ievadi nepieciešamos personas datus un derīgu tālruņa numuru.
Izmantojot automašīnas nomas pakalpojumu, ir jāapstiprina, ka tev ir derīga autovadītāja apliecība. To var izdarīt vien dažu minūšu laikā, sekojot instrukcijām viedtālruņu lietotnē!
Pēdējais solis – tavas norēķinu kartes piesaistīšana “CityBee” kontam. Gatavs!
Lai pievienotos “CityBee” viedtālruņu lietotnei, parole nav nepieciešama.
Tam ir nepieciešams tevis izveidots personas identifikācijas kods (PIN) vai biometriskie dati, ja tava izmantotā ierīce ļauj tos noskenēt.
PIN kodu var nomainīt lietotnē, nospiežot uz saites “Forgot your PIN code?”.
To izdarot, uz tavu e-pastu tiks nosūtīta vēstule ar instrukciju, kurā būs izskaidrots, kā nomainīt PIN kodu.
Lai nomainītu paroli “CityBee” pašapkalpošanās vietnē, tīmekļa vietnē https://selfservice.citybee.lv/ nospied “Aizmirsu/vēlos mainīt paroli”.
Atvērsies logs, kurā ievadot savu “CityBee” kontam piesaistīto e-pasta adresi, uz kuru tiks nosūtīta vēstule ar instrukciju, kurā būs izskaidrots, kā nomainīt paroli.
Izmantojot “CityBee” lietotni jāmaksā ir tikai par automašīnas izmantošanas laiku un nobrauktajiem kilometriem.
Ja degvielas daudzums samazinās līdz 1/4 no tvertnes tilpuma, iebrauc jebkurā “Circle-K” uzpildes stacijā un papildini to. Pielej pilnu automašīnas degvielas tvertni un norēķinies ar karti, kuru atradīsi “CityBee” automašīnā pie saules aizsarga, kas atrodas autovadītāja puses augšpusē.
Maksājumu kartes PIN kodu un degvielas veidu atradīsiet CityBee lietotnē pēc aktīvas rezervācijas atvēršanas.
Mājdzīvniekus automašīnā drīkst pārvadāt tikai speciāli šim mērķim paredzētos dzīvnieku transportēšanas konteineros.
Atceries parūpēties, lai automašīna pēc brauciena būtu tīra un kārtīga! 🙂
Ja vēlies nomainīt telefona numuru CityBee lietotnē, seko šādiem soļiem:
Vairāk > Mans profils > Telefona numurs. Norādi jauno telefona numuru un ievadi verifikācijas kodu, ko saņemsi SMS veidā uz jauno telefona numuru.
Ja vēlies mainīt CityBee reģistrēto telefona numuru, taču nevari piekļūt savam profilam lietotnē, nosūti mums pieprasījumu e-pastā uz info@citybee.lv, izmantojot savu e-pasta adresi, kuru norādīji savā CityBee profilā, un norādi savu jauno tālruņa numuru. Pēc pieprasījuma saņemšanas mēs to mainīsim.
Ja nevari piekļūt sava profila piesaistītajam e-pastam, lūdzu, sazinies ar mūsu klientu atbalsta komandu, lai saņemtu papildu palīdzību.
Uzmanību! Lai aizsargātu Tavu kontu un novērstu krāpšanu, mainot tālruņa numuru, mēs noņemsim Tavu vadītāja apliecību un maksājuma karti/-es. Pievieno savu vadītāja apliecību un maksājumu karti no jauna, un Tu varēsi atkal izmantot pakalpojumus.
CityBee maciņš ir virtuāls maksāšanas veids, ar kuru var norēķināties par CityBee pakalpojumiem. Savu CityBee maciņu varat atrast lietotnē, noklikšķinot uz Vairāk -> Maksājumi.
CityBee maciņš nevar papildināt, bet atlikums tiks izmantots automātiski.
Visticamāk, jums jau ir “CityBee” konts, kas ir piesaistīts šai e-pasta adresei, taču tajā ir norādīts cits tālruņa numurs. Sazinieties ar mums, rakstot uz e-pastu: info@citybee.lv vai zvanot pa tālruni +371 28908649, un mēs palīdzēsim atrisināt šo problēmu.
Ja vēlies automašīnu izmantot ilgāk nekā tikai braucienam no punkta A līdz punktam B, apstājoties starpposmos, automašīnu aizslēdz ar atslēgu, bet atslēgu ņem līdzi.
Lietotnē brauciens nav jāpārtrauc. Pēc nepieciešamības varēsi jebkurā brīdī turpināt braucienu ar to pašu automašīnu. Lietotnē braucienu pārtrauc tikai tad, kad vairs nevēlēsies izmantot automašīnu. Atceries, ka, aizslēdzot mašīnu ar atslēgu, ja tā kādu laiku stāv neizmantota, bet rezervācija lietotnē nav pārtraukta, tiks turpināts rēķināt brauciena laika cenu.