Kandidātu privātuma politika
CityBee kandidātu privātuma politika ir aprakstīta šajā dokumentā:
Bezmaksas rezervācijas laiks ir 15 minūtes.
Savukārt, ja ar 15 minūtēm ir par maz un nepieciešams vairāk laika – vari izvēlēties pagarināt rezervāciju, noklikšķinot uz Rezervācija un tad – Pagarināt.
Pagarinātā rezervācija maksā tikpat, cik laika cena konkrētajai automašīnai, kas norādīta cenrādī.
Pagarinātās rezervācijas maksimālais ilgums ir 24 stundas. Ja šajā laika posmā neatslēgsi automašīnu, lietotnē atlasot Atbloķēt, rezervācija tiks pārtraukta un tiks ieturēta maksa par izmantoto laiku. Tu jebkurā brīdī vari atcelt pagarināto rezervāciju. Šājā gadījumā maksāsi tikai par izmantoto maksas rezervācijas laiku.
BeeChill maksa par katru automašīnu ir norādīta lietotnē.
Lūdzu, ņem vērā, ka šis pakalpojums tiek sniegts tikai Lietuvā.
Pārliecinies, ka automobilis ir atslēgts.
Atver automašīnas lādētāja ligzdas vāku, kas atrodas blakus vadītāja durvīm (VW e-Crafter elektriskajam furgonam) vai aiz aizmugurējām durvīm (vieglajiem elektriskajiem transportlīdzekļiem). Ja vāku nevar atvērt tad uz automašīnas atslēgu pults noklikšķini uz “Atbloķēt”.
Ja lādēsi automobili “IgnitisON” vai “ElintaCharge” ātrās uzlādes stacijā:
Izmanto labāko uzlādes vadu (” “2. tips” “), kas jau ir pievienots uzlādes stacijai.
Uzmanību: vadu konfigurācija dažās uzlādes stacijās var atšķirties, tāpēc varat atrast tikai 2. tips vai “CCS” tipa vadu.
Paņem automobiļa atslēgu, pie kuras atradīsi piestiprinātu uzlādes žetonu (RFID atslēga; pie katras atslēgas atradīsi divus dažādus žetonus: viens ir paredzēts “IgnitisON”, bet otrs – “ElintaCharge” uzlādes stacijām).
Vispirms uzlādes stacijā noskenē attiecīgā piegādātāja uzlādes žetonu.
Izvēlies uzlādes iekārtas savienojuma veidu, nospiežot pogu pie “Izvēlieties savienojuma veidu”.
Nospied pogu “Sākt”, lai sāktu auto uzlādi.
Ja lādēsi auto 2 savienojumu “Elinta Charge” uzlādes stacijā:
Paņem uzlādes vadu no CityBee automašīnas:
• Elektriskā furgona VW e -Crafter gadījumā – zem priekšējā centrālā sēdekļa
• Vieglajai automašīnai – uz rezerves riteņa vietas bagāžniekā
Vienu uzlādes vada spraudni ievieto automobiļa uzlādes kontaktligzdā, otru – uzlādes stacijas kontaktligzdā.
Noskenē “ElintaCharge” žetonu norādītajā vietā, uzlādes stacijā.
Uzlādes stacijā vajadzētu parādīties vārdam “Charging”, kas norāda, ka auto tiek uzlādēts.
Pārbaudi auto uzlādes kontaktligzdu: kamēr automobilis tiek lādēts, ir jādeg zaļai lampiņai. Ja lampiņa nedeg vai deg oranžā krāsā, auto uzlāde netiek veikta. Pārbaudi arī automobiļa informatīvo ekrānu (informatīvajā instrumentu panelī aiz stūres): tajā vajadzētu tikt rādītam laikam, kas ir atlicis līdz pilnīgai automobiļa uzlādei.
Ja automašīna kļūst netīra Latvijā, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot pa tālruni +371 27265460, un mēs sniegsim sīkāku informāciju.
Gadījumā, ja esi iztērējis savus personīgos līdzekļus piemēram, lai uzpildītu CityBee transportlīdzeklī degvielu vai esi iegādājies logu šķidrumu, CityBee Tev tos atgriezīs, ja izpildīsi sekojošas darbības:
Raksti uz info@citybee.lv
Iesūti foto ar čeku no degvielas uzpildes stacijas
Īsumā paskaidro iemeslu kādēļ nācās izmantot savus līdzekļus
Aizpildi līdzekļu atgriešanas veidlapu un atsūti to
CityBee atgriezīs līdzekļus uz Tavu personīgo kontu nedēļas laikā.
Svarīgi:
Šobrīd CityBee nav iespēja atgriezt iztērētos līdzekļus pievienojot tos Tavā CityBee profilā, bet gan tikai uz Tavu personīgo bankas kontu.
Informējam, ka bankas kontam, uz kuru ir jāatgriež līdzekļi, ir jāatbilst CityBee profila īpašnieka vārdam uz kuru tika veikta rezervācija.
Visticamāk, jums jau ir “CityBee” konts, kas ir piesaistīts šai e-pasta adresei, taču tajā ir norādīts cits tālruņa numurs. Sazinieties ar mums, rakstot uz e-pastu: info@citybee.lv vai zvanot pa tālruni +371 28908649, un mēs palīdzēsim atrisināt šo problēmu.
Lai pievienotos “CityBee” viedtālruņu lietotnei, parole nav nepieciešama.
Tam ir nepieciešams tevis izveidots personas identifikācijas kods (PIN) vai biometriskie dati, ja tava izmantotā ierīce ļauj tos noskenēt.
PIN kodu var nomainīt lietotnē, nospiežot uz saites “Forgot your PIN code?”.
To izdarot, uz tavu e-pastu tiks nosūtīta vēstule ar instrukciju, kurā būs izskaidrots, kā nomainīt PIN kodu.
Lai nomainītu paroli “CityBee” pašapkalpošanās vietnē, tīmekļa vietnē https://selfservice.citybee.lv/ nospied “Aizmirsu/vēlos mainīt paroli”.
Atvērsies logs, kurā ievadot savu “CityBee” kontam piesaistīto e-pasta adresi, uz kuru tiks nosūtīta vēstule ar instrukciju, kurā būs izskaidrots, kā nomainīt paroli.
Avārijas gadījumā ievērojiet tās valsts ceļu satiksmes noteikumus, kurā negadījums noticis. Ja negadījums ir viegls, tajā ir iesaistītas tikai divas automašīnas un nav cietušo, jums jāaizpilda ceļu satiksmes negadījuma saskaņotais protokols, kuru atradīsiet cimdu nodalījumā. Ja radīsies domstarpības par to, kurš vainojams negadījumā, jāsauc policija.
Katrā negadījuma paziņojumā jāiekļauj negadījuma cēlonis un cietušais. Skicē jānorāda, cik transportlīdzekļu un kurš no tiem ticis iesaistīts negadījumā.
UZMANĪBU!
Aizpildot negadījuma protokolu, atcerieties, ka abām pusēm ir jāpieraksta savi kontakti un jāparaksta abi eksemplāri.
Aizpildītā nelaimes gadījuma paziņojuma piemērs:
Negadījuma deklarāciju varat aizpildīt arī tiešsaistē: https://www.ltab.lv/spapp/.
CityBee kandidātu privātuma politika ir aprakstīta šajā dokumentā: