Uzkrāto atlaižu sistēmas “ON” noteikumi
CityBee uzkrāto atlaižu sistēmas "ON" noteikumi ir aprakstīti šajā dokumentā:
Pašam tas noteikti nebūs jādara.
Vienkārši piezvani mums pa tālruni +371 27265460 un paziņo par problēmu, lai par to varētu parūpēties mūsu dežūrējošā komanda.
“CityBee” automašīnas ir jaunas un labā tehniskajā stāvoklī.
Tomēr, ja automašīnu nevar iedarbināt vai tā sabojājas (braucot dzirdama neraksturīga skaņa, ierīču panelī iedegas indikatori sarkanā krāsā vai ir citas bojājumu pazīmes), lūdzu, sazinies ar mums pa tālruni +371 27265460.
Mūsu uzdevums – pēc iespējas ātrāk un raitāk sniegt tev nepieciešamos pakalpojumus, lai bojājumi ceļā izraisītu pēc iespējas mazāk neērtību un tu varētu turpināt savu braucienu pēc iespējas ātrāk.
Nav svarīgi, kurā pilsētas vietā tu atradīsies – rīkosimies operatīvi, lai tu varētu turpināt braucienu, un tev tiktu izmaksāta kompensācija.
CityBee lietotājiem nav jāiegādājas Jūrmalas iebraukšanas caurlaide.
Ja vēlies parakstīt līgumu ar “CityBee”, aizpildi reģistrācijas formu, kas ir paredzēta biznesa klientiem: https://citybee.lv/lv/business-clients/.
Minimālā brauciena maksa ir mazākā summa, kas jāmaksā par mūsu pakalpojumiem un tiek ieturēta no tava maksājumu konta, tiklīdz atslēgsi automašīnu vai pagarināsi rezervāciju. Ja brauciena izmaksas pārsniedz minimālo summu, atlikušo daļu ieturēs brauciena beigās. Tomēr, ja kopējā summa ir mazāka par minimālo maksu, starpība netiks atmaksāta.
Minimālā brauciena maksa katrai automašīnai ir norādīta lietotnē.
Lūdzu, ņem vērā, ka atlaides neattiecas uz minimālo brauciena maksu.
Lai pievienotos “CityBee” viedtālruņu lietotnei, parole nav nepieciešama.
Tam ir nepieciešams tevis izveidots personas identifikācijas kods (PIN) vai biometriskie dati, ja tava izmantotā ierīce ļauj tos noskenēt.
PIN kodu var nomainīt lietotnē, nospiežot uz saites “Forgot your PIN code?”.
To izdarot, uz tavu e-pastu tiks nosūtīta vēstule ar instrukciju, kurā būs izskaidrots, kā nomainīt PIN kodu.
Lai nomainītu paroli “CityBee” pašapkalpošanās vietnē, tīmekļa vietnē https://selfservice.citybee.lv/ nospied “Aizmirsu/vēlos mainīt paroli”.
Atvērsies logs, kurā ievadot savu “CityBee” kontam piesaistīto e-pasta adresi, uz kuru tiks nosūtīta vēstule ar instrukciju, kurā būs izskaidrots, kā nomainīt paroli.
Kad esi beidzis izmantot “CityBee” automašīnu, novieto transportlīdzekli izvēlētajā “CityBee” stāvēšanas zonā. CityBee stāvvietu zonas ir izceltas lietotnes kartē.
Lūdzam arī “CityBee” automašīnas neatstāt pazemes vai daudzstāvu stāvlaukumos un privātos pagalmos, kā arī, ja automašīna ir novietota privātā maksas autostāvvietā (piem., Citypark, Europark, atskaitot šos izņēmumus), autovadītājs maksā par autostāvvietu pats.
Zaļā zona
Šajā zonā vienmēr vari noslēgt braucienu, tik neaizmirsti sekot arī ceļu satiksmes noteikumiem. Neatstāj mašīnu zem aizlieguma zīmēm, privātās teritorijās, laika ierobežotās stāvvietās un aiz barjerām, kā arī, ja automašīna ir novietota privātā maksas autostāvvietā (piem., Citypark, Europark), autovadītājs maksā par autostāvvietu pats. Rīgas satiksmes stāvvietu zonas, CityBee lietotājiem ir pieejamas bezmaksas.
Dzeltenā zona
Par automašīnas atstāšanu vai paņemšanu šeit var tikt piemērota papildu maksa vai atlaide braucienam. Lūdzu ņem vērā, ka nosacījumi katrā zonā ir atšķirīgi. Noklikšķini uz vēlamās zonas, lai to skatītu.
Sarkanā zona
Šajā zonā braucienu pabeigt nav atļauts!
Par automašīnas atstāšanu aizliegtā vietā tiek piestādīts sods.
Vietas, kas kartē neparādās iekrāsotas nevienā krāsā, arī nav CityBee zonas un braucienu tur nedrīkst noslēgt. Lūdzu, atgriez biti zaļajā zonā.
Svarīgi:
CityBee zonas vari pārbaudīt CityBee lietotnē, to atverot.
Pēc apstāšanās un automašīnas novietošanas pārliecinies, ka neesi atstājis automašīnā savas mantas, kā arī, vai neesi nejauši paņēmis līdzi automašīnas dokumentus, piederumus, aksesuārus.
Atceries mašīnā atstāt arī atslēgas. Noliec tās tajā pašā vietā, no kuras paņēmi, vai atstāj tādā vietā, kur tās viegli varēs atrast nākamais klients.
Pārliecinieties, ka visi logi un jumta logs ir aizvērts.
Pēc izkāpšanas no automašīnas, viedtālruņu lietotnē, atver aktīvo rezervāciju un izvēlies komandu “Beigt braucienu”, pēc tam apstiprinot šo darbību.
Pārbaudi, vai automašīnas durvis patiešām ir slēgtas.
BeeChill – mēs par Tev parūpēsimies! Ja gadās negadījums un Tu nejauši sabojā transportlīdzekli, neuztraucies – mēs Tevi atbalstīsim. Tikai pārliecinies, ka par notikušo mums nekavējoties paziņo un mēs parūpēsimies par visu pārējo.
BeeChill ir finansiālās atbildības maksa, kas tiek piemērota visiem “Maksā, kad brauc” braucieniem, un tā jau ir iekļauta priekšapmaksas paku un braucienu, kas veikti ar abonēšanas plānu, cenā. Maksu var redzēt lietotnē pirms brauciena uzsākšanas.
Šī maksa ir paredzēta, lai segtu jebkādus transportlīdzeklim nodarītos bojājumus, kas radušies negadījuma rezultātā, kurā Tu esi atbildīgs, izņemot noteiktus gadījumus, piemēram, ja neziņo par notikušo, ja negadījums noticis alkohola ietekmē, pārkāpjot Ceļu satiksmes noteikumus un citus, pakalpojuma lietošanas noteikumos atrunātos pārkāpumus.
Lai iegūtu sīkāku informāciju par tavu atbildību un jebkādiem izņēmumiem, noteikti iepazīsties ar mūsu pakalpojumu sniegšanas noteikumiem: Terms of Service.
CityBee uzkrāto atlaižu sistēmas "ON" noteikumi ir aprakstīti šajā dokumentā: