Kontakti
Ja automašīna kļūst netīra Latvijā, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot pa tālruni +371 27265460, un mēs sniegsim sīkāku informāciju.
Lūdzu, ņem vērā, ka šis pakalpojums tiek sniegts tikai Lietuvā.
Pārliecinies, ka automobilis ir atslēgts.
Atver automašīnas lādētāja ligzdas vāku, kas atrodas blakus vadītāja durvīm (VW e-Crafter elektriskajam furgonam) vai aiz aizmugurējām durvīm (vieglajiem elektriskajiem transportlīdzekļiem). Ja vāku nevar atvērt tad uz automašīnas atslēgu pults noklikšķini uz “Atbloķēt”.
Ja lādēsi automobili “IgnitisON” vai “ElintaCharge” ātrās uzlādes stacijā:
Izmanto labāko uzlādes vadu (” “2. tips” “), kas jau ir pievienots uzlādes stacijai.
Uzmanību: vadu konfigurācija dažās uzlādes stacijās var atšķirties, tāpēc varat atrast tikai 2. tips vai “CCS” tipa vadu.
Paņem automobiļa atslēgu, pie kuras atradīsi piestiprinātu uzlādes žetonu (RFID atslēga; pie katras atslēgas atradīsi divus dažādus žetonus: viens ir paredzēts “IgnitisON”, bet otrs – “ElintaCharge” uzlādes stacijām).
Vispirms uzlādes stacijā noskenē attiecīgā piegādātāja uzlādes žetonu.
Izvēlies uzlādes iekārtas savienojuma veidu, nospiežot pogu pie “Izvēlieties savienojuma veidu”.
Nospied pogu “Sākt”, lai sāktu auto uzlādi.
Ja lādēsi auto 2 savienojumu “Elinta Charge” uzlādes stacijā:
Paņem uzlādes vadu no CityBee automašīnas:
• Elektriskā furgona VW e -Crafter gadījumā – zem priekšējā centrālā sēdekļa
• Vieglajai automašīnai – uz rezerves riteņa vietas bagāžniekā
Vienu uzlādes vada spraudni ievieto automobiļa uzlādes kontaktligzdā, otru – uzlādes stacijas kontaktligzdā.
Noskenē “ElintaCharge” žetonu norādītajā vietā, uzlādes stacijā.
Uzlādes stacijā vajadzētu parādīties vārdam “Charging”, kas norāda, ka auto tiek uzlādēts.
Pārbaudi auto uzlādes kontaktligzdu: kamēr automobilis tiek lādēts, ir jādeg zaļai lampiņai. Ja lampiņa nedeg vai deg oranžā krāsā, auto uzlāde netiek veikta. Pārbaudi arī automobiļa informatīvo ekrānu (informatīvajā instrumentu panelī aiz stūres): tajā vajadzētu tikt rādītam laikam, kas ir atlicis līdz pilnīgai automobiļa uzlādei.
Bezmaksas rezervācijas laiks ir 15 minūtes.
Savukārt, ja ar 15 minūtēm ir par maz un nepieciešams vairāk laika – vari izvēlēties pagarināt rezervāciju, noklikšķinot uz Rezervācija un tad – Pagarināt.
Pagarinātā rezervācija maksā tikpat, cik laika cena konkrētajai automašīnai, kas norādīta cenrādī.
Pagarinātās rezervācijas maksimālais ilgums ir 24 stundas. Ja šajā laika posmā neatslēgsi automašīnu, lietotnē atlasot Atbloķēt, rezervācija tiks pārtraukta un tiks ieturēta maksa par izmantoto laiku. Tu jebkurā brīdī vari atcelt pagarināto rezervāciju. Šājā gadījumā maksāsi tikai par izmantoto maksas rezervācijas laiku.
Mūsu piedāvājumā ir priekšapmaksas pakas, kurās iekļauts fiksēts laiks ar fiksētiem kilometriem.
Izvēloties priekšapmaksas paku, tu maksāsi mazāk nekā par parasto tarifu ar tādu pašu attālumu un laiku “maksā, kad brauc” izvēlē.
Priekšapmaksas Paku veidi un cenas ir atrodamas CityBee lietotnē, tāpat, priekšapmaksu paku cenas ir iespējams apskatīt šeit:https://citybee.lv/lv/pakas/.
Ja gadās pārsniegt pakas cenā iekļautos kilometrus un/vai laiku, varēsi droši turpināt ceļu.
Pēc priekšapmaksas pakas beigām (kad iekļautie km un/vai laiks ir beidzies), ja turpināsi braucienu neiegādājoties jaunu priekšapmaksas paku, tev tiks piemērots tarifs “maksā kad brauc“. Tas nozīmē, ka būs jāmaksā par papildus minūtēm/ stundām vai dienām un km, atkarībā no tā cik ilgi turpināsi lietot mūsu automašīnu un cik km nobrauksi.
Varēsi arī turpināt savu braucienu, iegādājoties vēl vienu papildus priekšapmaksas paku, nepabeidzot aktīvo rezervāciju.
Ja nolemsi beigt braucienu pirms priekšapmaksas pakā norādītā laika un/vai kilometru izmantošanas, šis atlikums netiks atmaksāts.
Fiksētā priekšapmaksas pakas cena tiks ieturēta brauciena sākumā, un cena par pārsniegtajiem kilometriem un/vai laiku tiks ieturēta brauciena laikā vai beigās, atkarīgs no brauciena ilguma.
Diena, kas norādīta ceļojumu pakās, ir 24 stundas.
Tagad Tu vari pielāgot priekšapmaksas pakas pats, aplikācijā izvēloties laiku un kilometrus. Izvēlies vēlamo pakas ilgumu (laiku), pēc tam ievadi kilometru skaitu, kuru plāno izmantot šajā laikā. Tādā veidā vari pielāgot priekšapmaksas paku atbilstoši savām vajadzībām un budžetam. Izbaudi elastību un ērtības, pielāgojot savu priekšapmaksas paku!
Minimālā brauciena maksa ir mazākā summa, kas jāmaksā par mūsu pakalpojumiem un tiek ieturēta no tava maksājumu konta, tiklīdz atslēgsi automašīnu vai pagarināsi rezervāciju. Ja brauciena izmaksas pārsniedz minimālo summu, atlikušo daļu ieturēs brauciena beigās. Tomēr, ja kopējā summa ir mazāka par minimālo maksu, starpība netiks atmaksāta.
Minimālā brauciena maksa katrai automašīnai ir norādīta lietotnē.
Lūdzu, ņem vērā, ka atlaides neattiecas uz minimālo brauciena maksu.
Ja automašīna kļūst netīra Latvijā, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot pa tālruni +371 27265460, un mēs sniegsim sīkāku informāciju.
Ja noticis Ceļu satiksmes negadījums, rīkojies saskaņā ar esošajā valstī spēkā esošajiem Ceļu satiksmes noteikumiem. Ja negadījums ir viegls, tajā ir iesaistītas tikai divas automašīnas, nav cietušo, kā arī nav nodarīti zaudējumi trešās personas mantai, Tev jāaizpilda ceļu satiksmes negadījuma saskaņotais protokols, kuru atradīsi cimdu nodalījumā. Ja radīsies domstarpības par to, kurš vainojams negadījumā vai neizpildās kāds no augstākminētajiem nosacījumiem, jāsauc Policija.
Visos gadījumos, arī, ja Ceļu satiksmes negadījumā nav cietis cits auto, par negadījumu ir jāinformē arī CityBee pa tālruni +371 272 65460.
Katrā negadījuma paziņojumā jāiekļauj negadījuma cēlonis un cietušais. Skicē jānorāda, cik transportlīdzekļu un kurš no tiem ticis iesaistīts negadījumā.
Ceļu satiksmes negadījuma saskaņoto paziņojumu atradīsi automašīnas cimdu nodalījumā, kā arī ir iespēja to aizpildīt to elektroniski https://www.ltab.lv/spapp/ mobilajā lietotnē.
Pēc aizpildīšanas nosūti to mums, tāpat kā skaidrus satiksmes negadījuma fotoattēlus, izmantojot lietotnes čata funkciju vai e-pastu info@citybee.lv.
Gadījumos, ja sazinies ar mums telefoniski, zvanot no tālruņa numura, ar kuru neesi reģistrējies CityBee lietotnē, mēs pārbaudīsim Tavu identitāti, lūdzot norādīt sava profila vai citu informāciju, kas ir zināma tikai Tev.
Šīs pārbaudes ietvaros mēs varam nosūtīt verifikācijas kodu (sms vai e-pasta formātā) uz reģistrēto tālruņa numuru vai e-pasta adresi, aicinot Tev nosaukt verifikācijas kodu.
Lūdzu, ņem vērā, ka arī zvanot no reģistrētā tālruņa numura, var tikt uzdoti daži papildu profila verifikācijas jautājumi.
Ja verifikācija neizdosies, diemžēl, mēs nevarēsim turpināt sniegt palīdzību, izņemot gadījumus, kad par konkrēto situāciju, kur nepieciešama palīdzība – uzdotie jautājumi un atbildes ir publiski pieejami.
Kontakti