Sniedzot pakalpojumus, tiek izmantoti citu juridisko personu sniegtie pakalpojumi (datu centru, dokumentu, fotogrāfiju pārbaudes, administrēšanas, maksājumu, audita, uzskaites, juridiskie un konsultēšanas pakalpojumi, parādu piedzīšanas, viedtālruņu lietotnes izmantošanas analīzes un statistikas uzraudzības, tiešā mārketinga, elektroniskā pasta, īsziņu sūtīšanas, maksājumu starpnieku pakalpojumi u.tml.).
Visos gadījumos tiek nodrošināts, lai trešās personas, kuras sniedz pakalpojumus, ievērotu konfidencialitātes un atbilstošas personas datu aizsardzības saistības.
Ja nepieciešams, Tavus personas datus varam sniegt valsts un pašvaldību institūcijām, pamatojoties uz spēkā esošajiem tiesību aktiem un (vai) mūsu likumiskajām interesēm.
Pēc satiksmes negadījuma, kurā bija iesaistīta uz Tava vārda izmantota “CityBee” automašīna, Tavi dati tiks nodoti apdrošināšanas uzņēmumiem un, ja nepieciešams, citām ar satiksmes negadījumu saistītajām pusēm.
“CityBee” ir arī tiesības, un, atsevišķos gadījumos, pienākums nodot informāciju par klienta veiktajiem Ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem (piemēram, par ātruma pārsniegšanu, atrašanos pie stūres reibumā) atbildīgajām instancēm (piemēram, policijai).
“CityBee” privātuma politikā (publicēta adresē https://contracts.citybee.lv/privacy-policy/lv/20210114) ir detalizēti izskaidrots, kādiem nolūkiem un kuri Tavi personas dati tiek apstrādāti, kā arī kādu laika periodu tie tiek glabāti.
Lūdzu, ņem vērā, ka šis pakalpojums tiek sniegts tikai Lietuvā.
Elektroauto var iedarbināt tāpat kā standarta auto ar iekšdedzes dzinēju, – pagriežot aizdedzē ievietoto atslēgu vai nospiežot pogu “Start engine”.
Uzmanību: dzinēju nevarēs iedarbināt, ja nebūs piesprādzētas drošības jostas.
Tāpat kā hibrīda automobiļiem, arī elektroauto dzinējs darbojas ļoti klusi, tāpēc tā iedarbināšanu nedzirdēsiet.
Nē, automašīnas logu šķidrumu nevar iegādāties ar „Circle-K“ karti.
Gadījumos, ja sazinies ar mums telefoniski, zvanot no tālruņa numura, ar kuru neesi reģistrējies CityBee lietotnē, mēs pārbaudīsim Tavu identitāti, lūdzot norādīt sava profila vai citu informāciju, kas ir zināma tikai Tev.
Šīs pārbaudes ietvaros mēs varam nosūtīt verifikācijas kodu (sms vai e-pasta formātā) uz reģistrēto tālruņa numuru vai e-pasta adresi, aicinot Tev nosaukt verifikācijas kodu.
Lūdzu, ņem vērā, ka arī zvanot no reģistrētā tālruņa numura, var tikt uzdoti daži papildu profila verifikācijas jautājumi.
Ja verifikācija neizdosies, diemžēl, mēs nevarēsim turpināt sniegt palīdzību, izņemot gadījumus, kad par konkrēto situāciju, kur nepieciešama palīdzība – uzdotie jautājumi un atbildes ir publiski pieejami.
Maksimālais rezervācijas ilgums ir 28 dienas, taču, ja vēlies turpināt izmantot CityBee pakalpojumu ilgāk, vienkārši iegādājies papildu priekšapmaksas paku vai turpini braucienu ar “maksā, kad brauc” tarifu un mēs veiksim nepieciešamās darbības, lai izrakstītu ikmēneša rēķinu tavam esošajam braucienam.
Ja automašīna kļūst netīra Latvijā, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot pa tālruni +371 27265460, un mēs sniegsim sīkāku informāciju.
Izmantojot “CityBee” lietotni jāmaksā ir tikai par automašīnas izmantošanas laiku un nobrauktajiem kilometriem.
Ja degvielas daudzums samazinās līdz 1/4 no tvertnes tilpuma, iebrauc jebkurā “Circle-K” uzpildes stacijā un papildini to. Pielej pilnu automašīnas degvielas tvertni un norēķinies ar karti, kuru atradīsi “CityBee” automašīnā pie saules aizsarga, kas atrodas autovadītāja puses augšpusē.
Maksājumu kartes PIN kodu un degvielas veidu atradīsiet CityBee lietotnē pēc aktīvas rezervācijas atvēršanas.
Jā, varat. “CityBee” privātuma politikā ir detalizēti izskaidrots, kādiem nolūkiem un kuri tavi personas dati tiek apstrādāti, kā arī kādu laika periodu tie tiek glabāti.