Automašīnas lietošanas laiks sākas no automašīnas atbloķēšanas brīža vai noklikšķinot uz “pagarināt rezervāciju” un beidzas, kad automašīna tiek aizslēgta, izmantojot viedtālruņa lietotni.
Katru reizi, kad izmantojat CityBee, jūs varat izvēlēties “maksā, kad brauc” vai priekšapmaksas pakas.
Brauciena sākuma maksa – papildus piemērota visiem “maksā, kad brauc” braucieniem (netiek piemērotapriekšapmaksas pakām). Maksa par katru automašīnu ir norādīta lietotnē.
Priekšapmaksas pakas – cenas pakām ir fiksētas.
Priekšapmaksas paku cenas ir balstītas uz iekļauto laiku un kilometru skaitu.
Pēc priekšapmaksas pakas beigām (kad iekļautie km un/vai laiks ir beidzies), ja turpināsi braucienu neiegādājoties jaunu priekšapmaksas paku, tev tiks piemērots tarifs “maksā kad brauc“.
Tas nozīmē, ka būs jāmaksā par papildus minūtēm/ stundām vai dienām un km, atkarībā no tā cik ilgi turpināsi lietot mūsu automašīnu un cik km nobrauksi.
Visas pieejamās priekšapmaksas pakas ir atrodamas lietotnē CityBee.
Par degvielu un apdrošināšanu papildus nav jāmaksā – par to parūpēsimies mēs.
Ar CityBee automašīnām var ceļot Eiropas Savienības robežās (vai tur, kur ir spēkā CityBee automašīnas apdrošināšana). Tomēr vispirms ir jāsaņem mūsu atļauja.
Atļaujas pieprasījums jānosūta uz vispārīgajām e-pasta adresēm:
Ar LT komandu var sazināties info@citybee.lt;
Ar LV komandu var sazināties info@citybee.lv;
Jūs varat sazināties ar EE komandu info@citybee.ee.
Pirms izlemsim, vai atļaut ceļot ar CityBee automašīnu ārpus Baltijas, mēs izvērtēsim mūsu tehniskās un organizatoriskās iespējas un Jūsu CityBee pakalpojumu lietošanas vēsturi.
Lūdzam ņemt vērā, ka uz Lietuvu un Igauniju var braukt bez mūsu iepriekšējas atļaujas un par brauciena pabeigšanu citā Baltija valstī, papildu maksa netiek pievienota.
“CityBee” kontam ir jāpiesaista vismaz viena maksājumu karte.
Vari droši piesaistīt arī vairākas maksājumu kartes un izvēlēties, ar kuru karti tiks veikts maksājums par pakalpojumiem, pirms ikviena brauciena.
Svarīgi, lai kartes tips būtu VISA vai MasterCard, kā arī būtu aktivizēta funkcija “Droši pirkumi internetā”.
Kā aktivizēt funkciju “Droši pirkumi internetā”?
1. SEB: pievienojies savai internetbankai un augšējā izvēlnes joslā atrodi sadaļu “Konti un kartes” -> “Karšu saraksts”.
Šeit būs atrodamas visas tavas kartes, kuras var reģistrēt drošu pirkumu internetā programmā. Pie vēlamās kartes, zemāk norādītajām izvēles iespējām, nospied “Norēķināšanās internetā” un spied “Ieslēgt”.
2. “Swedbank”: pievienojies savai internetbankai un izvēlnes joslā, kreisajā pusē, atrodi sadaļu “Kartes” -> “Droši pirkumi internetā”.
Šeit būs atrodamas visas tavas kartes, kuras var reģistrēt drošu pirkumu internetā programmā.
Izvēlies vēlamo karti un pie uzraksta “Norēķināšanās internetā” spied “Ieslēgt”.
3. Banka “Šiaulių”: pievienojies savai internetbankai un izvēlnes joslā, kreisajā pusē, izvēlies “Kartes” -> “Droša norēķināšanās”-> izvēlies norēķinu karti, kurai vēlies aktivizēt funkciju “Droši pirkumi internetā”, un spied “Reģistrēt” -> ievadi nepieciešamos datus un apstiprini tos, nospiežot pogu “Ievadīt un parakstīties” -> drīzumā kartes statuss tiks mainīts uz “Reģistrēts”.
4. Banka “Luminor”: pievienojies savai internetbankai un izvēlnes joslā izvēlies sadaļu “Maksājumu kartes” -> izvēlies norēķinu karti, kurai vēlies aktivizēt funkciju “Droši pirkumi internetā”.
Atvērsies logs, kurā spied uz: “Droša norēķināšanās pakalpojuma iestatījumi” -> tālāk spied pogu “Pasūtīt pakalpojumu” -> ievadi nepieciešamos datus, kurus banka vēlāk tev uzrādīs pirkuma veikšanas brīdī -> spied uz “Pasūtīt pakalpojumu”.
5. Banka “Citadele”: papildus funkcija “Droši pirkumi internetā” ieslēgšana nav nepieciešama.
Gadījumos, ja sazinies ar mums telefoniski, zvanot no tālruņa numura, ar kuru neesi reģistrējies CityBee lietotnē, mēs pārbaudīsim Tavu identitāti, lūdzot norādīt sava profila vai citu informāciju, kas ir zināma tikai Tev.
Šīs pārbaudes ietvaros mēs varam nosūtīt verifikācijas kodu (sms vai e-pasta formātā) uz reģistrēto tālruņa numuru vai e-pasta adresi, aicinot Tev nosaukt verifikācijas kodu.
Lūdzu, ņem vērā, ka arī zvanot no reģistrētā tālruņa numura, var tikt uzdoti daži papildu profila verifikācijas jautājumi.
Ja verifikācija neizdosies, diemžēl, mēs nevarēsim turpināt sniegt palīdzību, izņemot gadījumus, kad par konkrēto situāciju, kur nepieciešama palīdzība – uzdotie jautājumi un atbildes ir publiski pieejami.
Šī maksa attiecas uz visiem “Maksā, kad brauc” braucieniem un jau ir iekļauta mūsu priekšapmaksas paku un braucienu, kas veikti ar abonēšanas plānu, cenā!
CityBee maciņš ir virtuāls maksāšanas veids, ar kuru var norēķināties par CityBee pakalpojumiem. Savu CityBee maciņu varat atrast lietotnē, noklikšķinot uz Vairāk -> Maksājumi.
CityBee maciņš nevar papildināt, bet atlikums tiks izmantots automātiski.
BeeChill maksa var segt nejaušu auto salona bojājumu, ja vien bojājums nav bijis tīšs un tu nekavējoties mūs par to informēji. Mēs saprotam, ka negadījumi notiek, un esam šeit, lai palīdzētu.
Tomēr BeeChill maksa nesedz tādus bojājumus, un zaudējumus kas radušies, piemēram, smēķēšanas, pārmērīga atkritumu daudzuma vai notraipīšanas dēļ, kuru rezultātā nepieciešama ķīmiskā tīrīšana. Šādās situācijās tiks piemērota tīrīšanas maksa. Lai uzzinātu sīkāku informāciju, lūdzam apskatīt mūsu cenrādi.
Reģistrācija “CityBee” ir ātra un vienkārša.
Tev nekur nav jādodas – reģistrējieties ar viedtālruņa lietotnes starpniecību un sāc lietot! Reģistrācija aizņems vien dažas minūtes.