CityBee automašīnas
Ford
Volkswagen
Toyota
Skoda
Peugeot
BMW
Fiat
Renault
Nissan
Seat
Opel
Jeep
Nav atrasta neviena automašīna
Notīriet filtrus un mēģiniet vēlreiz.
Ir svarīgi ziņot par bojājumiem un lūk, kad to darīt:
Pirms brauciena uzsākšanas: Veic ātru automašīnas apskati. Nav jāuztraucas par nelieliem skrāpējumiem vai buktēm — mēs par to parūpēsimies. Tomēr, ja pamani kaut ko, kas varētu padarīt auto nedrošu vai nepiemērotu braukšanai, piemēram, cauru riepu, sasistu logu, pazudušas apdares detaļas vai nedegošu lukturi, lūdzu, ziņo par to, izmantojot CityBee lietotni.
Brauciena laikā: Ziņo par jebkādiem transportlīdzekļa bojājumiem, neatkarīgi no tā, cik tie ir nelieli. Tas ietver arī negadījumus vai sadursmes, neatkarīgi no tā, kurš ir vainīgs.
Ziņojot savlaicīgi, Tu nodrošināsi, ka BeeChill maksa Tevi aizsargā, un mēs parūpēsimies par visu pārējo. Ja neziņosi, Tevi var saukt pie atbildības par bojājumiem. Vienmēr labāk mums paziņot uzreiz!
Visticamāk, jums jau ir “CityBee” konts, kas ir piesaistīts šai e-pasta adresei, taču tajā ir norādīts cits tālruņa numurs. Sazinieties ar mums, rakstot uz e-pastu: info@citybee.lv vai zvanot pa tālruni +371 28908649, un mēs palīdzēsim atrisināt šo problēmu.
Galva nebūs jālauza – ja būs nepieciešams, “CityBee” komanda ar tevi sazināsies un par visu parūpēsies. Ja rodas problēma, vienmēr vari zvanīt pa tālruni +371 27265460, un mēs uzreiz tev palīdzēsim!
Ja vēlies parakstīt līgumu ar “CityBee”, aizpildi reģistrācijas formu, kas ir paredzēta biznesa klientiem: https://citybee.lv/lv/business-clients/.
Kad esi beidzis izmantot “CityBee” automašīnu, novieto transportlīdzekli izvēlētajā “CityBee” stāvēšanas zonā. CityBee stāvvietu zonas ir izceltas lietotnes kartē.
Lūdzam arī “CityBee” automašīnas neatstāt pazemes vai daudzstāvu stāvlaukumos un privātos pagalmos, kā arī, ja automašīna ir novietota privātā maksas autostāvvietā (piem., Citypark, Europark, atskaitot šos izņēmumus), autovadītājs maksā par autostāvvietu pats.
Zaļā zona
Šajā zonā vienmēr vari noslēgt braucienu, tik neaizmirsti sekot arī ceļu satiksmes noteikumiem. Neatstāj mašīnu zem aizlieguma zīmēm, privātās teritorijās, laika ierobežotās stāvvietās un aiz barjerām, kā arī, ja automašīna ir novietota privātā maksas autostāvvietā (piem., Citypark, Europark), autovadītājs maksā par autostāvvietu pats. Rīgas satiksmes stāvvietu zonas, CityBee lietotājiem ir pieejamas bezmaksas.
Dzeltenā zona
Par automašīnas atstāšanu vai paņemšanu šeit var tikt piemērota papildu maksa vai atlaide braucienam. Lūdzu ņem vērā, ka nosacījumi katrā zonā ir atšķirīgi. Noklikšķini uz vēlamās zonas, lai to skatītu.
Sarkanā zona
Šajā zonā braucienu pabeigt nav atļauts!
Par automašīnas atstāšanu aizliegtā vietā tiek piestādīts sods.
Vietas, kas kartē neparādās iekrāsotas nevienā krāsā, arī nav CityBee zonas un braucienu tur nedrīkst noslēgt. Lūdzu, atgriez biti zaļajā zonā.
Svarīgi:
CityBee zonas vari pārbaudīt CityBee lietotnē, to atverot.
Pēc apstāšanās un automašīnas novietošanas pārliecinies, ka neesi atstājis automašīnā savas mantas, kā arī, vai neesi nejauši paņēmis līdzi automašīnas dokumentus, piederumus, aksesuārus.
Atceries mašīnā atstāt arī atslēgas. Noliec tās tajā pašā vietā, no kuras paņēmi, vai atstāj tādā vietā, kur tās viegli varēs atrast nākamais klients.
Pārliecinieties, ka visi logi un jumta logs ir aizvērts.
Pēc izkāpšanas no automašīnas, viedtālruņu lietotnē, atver aktīvo rezervāciju un izvēlies komandu “Beigt braucienu”, pēc tam apstiprinot šo darbību.
Pārbaudi, vai automašīnas durvis patiešām ir slēgtas.
Bezmaksas rezervācijas laiks ir 15 minūtes.
Savukārt, ja ar 15 minūtēm ir par maz un nepieciešams vairāk laika – vari izvēlēties pagarināt rezervāciju, noklikšķinot uz Rezervācija un tad – Pagarināt.
Pagarinātā rezervācija maksā tikpat, cik laika cena konkrētajai automašīnai, kas norādīta cenrādī.
Pagarinātās rezervācijas maksimālais ilgums ir 24 stundas. Ja šajā laika posmā neatslēgsi automašīnu, lietotnē atlasot Atbloķēt, rezervācija tiks pārtraukta un tiks ieturēta maksa par izmantoto laiku. Tu jebkurā brīdī vari atcelt pagarināto rezervāciju. Šājā gadījumā maksāsi tikai par izmantoto maksas rezervācijas laiku.
Jūs varat iesniegt mums pieprasījumu par savu tiesību izmantošanu (ciktāl tas attiecas uz jūsu kontu) šādos veidos:
Iesniedzot pieprasījumu uz e-pastu info@citybee.lv no e-pasta, kas ir reģistrēts jūsu CityBee kontā un kuru vēlaties dzēst;
Iesniedzot pieprasījumu pa e-pastu rakstot uz info@citybee.lv, parakstītu ar kvalificētu e-parakstu (piem., izmantojot Smart-ID vai M-parakstu);
Lietotnē CityBee, izvēloties Vairak -> Mans profils -> Dzēst manu kontu.
Gadījumā, ja esi iztērējis savus personīgos līdzekļus piemēram, lai uzpildītu CityBee transportlīdzeklī degvielu vai esi iegādājies logu šķidrumu, CityBee Tev tos atgriezīs, ja izpildīsi sekojošas darbības:
Raksti uz info@citybee.lv
Iesūti foto ar čeku no degvielas uzpildes stacijas
Īsumā paskaidro iemeslu kādēļ nācās izmantot savus līdzekļus
Aizpildi līdzekļu atgriešanas veidlapu un atsūti to
CityBee atgriezīs līdzekļus uz Tavu personīgo kontu nedēļas laikā.
Svarīgi:
Šobrīd CityBee nav iespēja atgriezt iztērētos līdzekļus pievienojot tos Tavā CityBee profilā, bet gan tikai uz Tavu personīgo bankas kontu.
Informējam, ka bankas kontam, uz kuru ir jāatgriež līdzekļi, ir jāatbilst CityBee profila īpašnieka vārdam uz kuru tika veikta rezervācija.
Notīriet filtrus un mēģiniet vēlreiz.