CityBee automašīnas
Ford
Volkswagen
Toyota
Skoda
Peugeot
BMW
Fiat
Renault
Nissan
Seat
Opel
Jeep
Nav atrasta neviena automašīna
Notīriet filtrus un mēģiniet vēlreiz.
Reģistrācija “CityBee” ir ātra un vienkārša.
Tev nekur nav jādodas – reģistrējieties ar viedtālruņa lietotnes starpniecību un sāc lietot! Reģistrācija aizņems vien dažas minūtes.
Ja noticis Ceļu satiksmes negadījums, rīkojies saskaņā ar esošajā valstī spēkā esošajiem Ceļu satiksmes noteikumiem. Ja negadījums ir viegls, tajā ir iesaistītas tikai divas automašīnas, nav cietušo, kā arī nav nodarīti zaudējumi trešās personas mantai, Tev jāaizpilda ceļu satiksmes negadījuma saskaņotais protokols, kuru atradīsi cimdu nodalījumā. Ja radīsies domstarpības par to, kurš vainojams negadījumā vai neizpildās kāds no augstākminētajiem nosacījumiem, jāsauc Policija.
Visos gadījumos, arī, ja Ceļu satiksmes negadījumā nav cietis cits auto, par negadījumu ir jāinformē arī CityBee pa tālruni +371 272 65460.
Katrā negadījuma paziņojumā jāiekļauj negadījuma cēlonis un cietušais. Skicē jānorāda, cik transportlīdzekļu un kurš no tiem ticis iesaistīts negadījumā.
Ceļu satiksmes negadījuma saskaņoto paziņojumu atradīsi automašīnas cimdu nodalījumā, kā arī ir iespēja to aizpildīt to elektroniski https://www.ltab.lv/spapp/ mobilajā lietotnē.
Pēc aizpildīšanas nosūti to mums, tāpat kā skaidrus satiksmes negadījuma fotoattēlus, izmantojot lietotnes čata funkciju vai e-pastu info@citybee.lv.
Tavi personas dati tiek apstrādāti, ņemot vērā Vispārīgo datu aizsardzības regulu (VDAR) un citu tiesību aktu prasības.
Lai sniegtu pakalpojumus un tos administrētu, tiek apstrādāti šādi dati: Tavs vārds, uzvārds, kontaktinformācija, pakalpojumu izmantošanas un citi pakalpojumu sniegšanai nepieciešamie dati. “CityBee” privātuma politikā ir detalizēti izskaidrots, kādiem nolūkiem un kuri personas dati tiek apstrādāti, kā arī kādu laika periodu tie tiek glabāti.
“CityBee” kontam ir jāpiesaista vismaz viena maksājumu karte.
Vari droši piesaistīt arī vairākas maksājumu kartes un izvēlēties, ar kuru karti tiks veikts maksājums par pakalpojumiem, pirms ikviena brauciena.
Svarīgi, lai kartes tips būtu VISA vai MasterCard, kā arī būtu aktivizēta funkcija “Droši pirkumi internetā”.
Kā aktivizēt funkciju “Droši pirkumi internetā”?
1. SEB: pievienojies savai internetbankai un augšējā izvēlnes joslā atrodi sadaļu “Konti un kartes” -> “Karšu saraksts”.
Šeit būs atrodamas visas tavas kartes, kuras var reģistrēt drošu pirkumu internetā programmā. Pie vēlamās kartes, zemāk norādītajām izvēles iespējām, nospied “Norēķināšanās internetā” un spied “Ieslēgt”.
2. “Swedbank”: pievienojies savai internetbankai un izvēlnes joslā, kreisajā pusē, atrodi sadaļu “Kartes” -> “Droši pirkumi internetā”.
Šeit būs atrodamas visas tavas kartes, kuras var reģistrēt drošu pirkumu internetā programmā.
Izvēlies vēlamo karti un pie uzraksta “Norēķināšanās internetā” spied “Ieslēgt”.
3. Banka “Šiaulių”: pievienojies savai internetbankai un izvēlnes joslā, kreisajā pusē, izvēlies “Kartes” -> “Droša norēķināšanās”-> izvēlies norēķinu karti, kurai vēlies aktivizēt funkciju “Droši pirkumi internetā”, un spied “Reģistrēt” -> ievadi nepieciešamos datus un apstiprini tos, nospiežot pogu “Ievadīt un parakstīties” -> drīzumā kartes statuss tiks mainīts uz “Reģistrēts”.
4. Banka “Luminor”: pievienojies savai internetbankai un izvēlnes joslā izvēlies sadaļu “Maksājumu kartes” -> izvēlies norēķinu karti, kurai vēlies aktivizēt funkciju “Droši pirkumi internetā”.
Atvērsies logs, kurā spied uz: “Droša norēķināšanās pakalpojuma iestatījumi” -> tālāk spied pogu “Pasūtīt pakalpojumu” -> ievadi nepieciešamos datus, kurus banka vēlāk tev uzrādīs pirkuma veikšanas brīdī -> spied uz “Pasūtīt pakalpojumu”.
5. Banka “Citadele”: papildus funkcija “Droši pirkumi internetā” ieslēgšana nav nepieciešama.
Ja brauciena laikā tev plīst riepa, neuztraucies – mēs esam gatavi palīdzēt! Lūk, ko vajadzētu darīt:
Droši apstājies: Vispirms pārliecinies, ka auto novietots drošā vietā un, ja tas iespējams, netraucē un neapdraud citus satiksmes dalībniekus.
Nekavējoties sazinies ar mums: Pēc iespējas ātrāk informē mūs par plīsušo riepu, sazinoties ar mums, izmantojot CityBee lietotni vai mūsu klientu apkalpošanas centru. Mēs sniegsim tev norādījumus par turpmākajiem soļiem un palīdzēsim veikt visas nepieciešamās darbības.
Nemēģini veikt remontu patstāvīgi: Mēs parūpēsimies par visu, tāpēc nav nepieciešams pašrocīgi nomainīt riepu.
Vienkārši seko mūsu komandas sniegtajiem norādījumiem.
Labā ziņa ir tā, ka BeeChill maksa ir paredzēta riepu remontam, ja vien ievērosi mūsu pakalpojumu sniegšanas noteikumus un ievēroji ceļu satiksmes noteikumus. Ja vien plīsušā riepa nav radusies tādu darbību rezultātā kā braukšana ar to, kamēr tā ir jau bojāta, radot papildu bojājumus vai neziņojot par negadījumu – būsi pasargāts.
Lai uzzinātu sīkāku informāciju, lūdzu, velti brīdi, lai iepazītos ar mūsu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem.
Mēs esam šeit, lai tevi atbalstītu un nodrošinātu, ka tava pieredze ir pēc iespējas ērtāka!
Līdzekļu atgriešanas pieprasījuma termiņš — lūdzam ņemt vērā, ka mēs neapstrādājam līdzekļu atgriešanas, kas vecākas par 3 mēnešiem. Piemēram ja uzpildījāties ne Circle-K degvielas uzpildes stacijā, piesakoties naudas atmaksai, degvielas čeks nedrīkst būt vecāks par 3 mēnešiem.
Ja automašīna kļūst netīra Latvijā, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot pa tālruni +371 27265460, un mēs sniegsim sīkāku informāciju.
Reģistrējoties “CityBee” sistēmā, Tu tiki iepazīstināts ar lietošanas noteikumiem un privātuma politikām, un piekriti to noteikumiem.
Ja tas nebūtu izdarīts, Tu nevarētu izmantot “CityBee” pakalpojumus.
Notīriet filtrus un mēģiniet vēlreiz.